Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 13.09.2007, 19:06
samisami2:n Avatar
samisami2 samisami2 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.12.04
Sijainti: Vilppula, Finland.
Viestit: 3.891
Perusasetus

Oli muuten perkeleen paha laittaa yksistää kone paikoilleen. Kone roikkui takapainosena ketjutaljassa. Sain monen tunnin ähellyksen jälkeen koneen paikoilleen. Olin auton alla selälläni ja nostin koneen peräpäätä käsillä ylöspäin. Sitten huomasin että kytkimen käpälä oli ihan juntturassa. No ei muutakun kone irti...
Sitten ähellettiin lisää ja ei meinannut saada sitten millään uudestaan konetta paikoillee. Käsistä alkoi voimat loppua ja nälkäkin alkoi olemaan. Ajattelin että pystyisköhän polvella nostamaan konetta ja käsillä ohjaamaan koneen paikoilleen. Onnistui ja ekalla yrittämällä.

Sitten kun koitti koneen käynnistys. Hetken aikaa ilman sytytystä starttailua ja öljy kiertämään. Sytystys mukaan ja tuloksena "vastapalloon potkuja".
Virranjakaja oli irti, mutta en pyörittänyt konetta ja jakajaakaan ei pyöritelty?

Pyörittelin käsillä sitten koneen ykkös männän ylös ja ajoitusmerkit kohdikkain. Virranjakaja auki ja pyörijä on jo ykkösen ohitse.
Joskus aikasemminkin oli jotain ihmeellisyyttä kun vaihdoin tulpanjohdot. Eikös uazissa kumminkin ykkös pytty ole jakopään päässä? Koitin niinkin että käänsin kannen toisinpäin ja tuloksena oli tussahtelua...

Huomisen aamupäivän katsastuksen nyt ainakin peruin.

Vastaa lainaten