no tässä osio yksi. Täytyy ottaa loput kuvat kun "kerkii"
Bertassa on kyllä loistavaa kun saa pelialueen mukavasti esille. Tässä vaiheessa vielä kuvittelin että riittää iskarin kääntö takapuolelle. No ei riittänyt, vaan lisäksi jalustaa piti siirtää taaksepäin muutama sentti. Ja loveta ohjauakselille kolo.
jokseenkin näin asemoin, lisäksi tein tukilaakerin ohjausakselille. Sen sai mukavasti kiinni paikkaan missä aiemmin oli vanha simpukka. Ja tuo tehostettu simpukka on holkitettu ja sisäpuolelle laitettu laippa. Pysyypähän paikoillaan. Ohjaustangon (etummainen raidetanko) on tehty ylimääräisestä bj:n raidetangosta lyhentämällä ja jengauttamalla pää uusiksi. En löytänyt silloin hj:n raidetangonpäätä, joten tilalle tuli bj:n vähkärinpuolen takempi raidetangonpää. Se vipstaaki kun päässä on liian kapea tuohon sektorinvarren reikään, ratkaistiin tekemällä kartioholkki joka halkaistiin yhdeltä reunalta. Niinpä kirratessa pultti se tiivistyy napakasti. Vähän kuten napalukkojen prikat.
tuoollekin piti vähän tehdä väkivaltaa, mutta toimii.
säiliökin löyti paikkansa.
ohjausakseli on hj:sta vielä sen nivelen ohi, sisään tuli bj;n oma loppupätkä jyrsittynä, jotta menee putken sisälle. Siitä vois myös ottaa foton ennenkuin paketoin suojapeltien sisään. Kapiakselinpäähän sain ton siivapyörän ensin pulteilla kiinni ja varmuuden vuoksi vähän hitsillä kiinni reunoistaan. Toki siis hitsaaminen siivat poissa paikoiltaan...
Makeesti se tehostaa, on jonkin verran tullut jo testattua. Ero on jotakuinkin TUNTUVA
" TOYOTA ja laskuun voit luottaa"
SLCK #73