Topicissa
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=32047 puhutaan lyhyesti rankun pyöränlaakereista ja Ahosensetä toteaa:
Lainaus:
quote:
Kaikissa Range Rover Classic-malleissa (70-94) samat, sekä edessä että takana, 2 per napa.
Myös Discovery S1 ja Defender sama. Tosin malli vaihtuu ihan uusimmissa Defendereissä toiseen, joka on kuitenkin vaihtokelpoinen vanhan kanssa. Näissä myös kiristystapa ja pyöränmutteri hiukan erilainen
|
Mutta kuinkas helppoa tuon vaihto on Disco S1:ssä, oikea etu? Helppous on suhteellinen käsite, mutta tarvitaanko erikoistyökaluja? Onko jotain erityistä huomioitavaa? Laakerinvaihtosatsia myy vaikkapa Motonet, joka mainostaa että paketissa on kaikki mitä tarvii yhden pyörän hoitamiseksi. Onko tosiaan _kaikki_? Pitäskö hankkia muualta, Karaasi, Paja, HuoltoRep, joku muu hyvä ostopaikka? Tarvike vai merkkiosat?
Ei oikein ole vielä kokemusta kertynyt discosta, joten vinkit tervetulleita. Vai vienkö suosiolla jollekin korjaamolle?
--
T: Pasi
Volvo C303-Punanen