Kiitos,
kaikille kisan eteen töitä tehneille. Loistavat kisat.
Onnittelut voittajille!
Vaikka tiedänkin toistavani jo sanottuja asioita niin toistan ne silti siltä varalta ettei mene keneltäkään nykyiseltä tai tulevalta kisajärjestäjältä ohi:
+ rastit sähköisesti tikulla heti katsastuksen läpäistyä on loistava järjestely. Ehti vähän nukkumaankin ennen kisaa
+ siinä rastilistassa se miten rastit oli nimetty (=rasti numero) ja sähköinen kuvaus (=PISTEET_kuvaus), oli hyvä
+ se että saman alueen rastit olivat peräkkäisiä numeroita oli myös järjettömän kätevää. Monessakin mielessä.
+ huoltohalli ja varaosaliike tosi tarpeellinen. Ilman sitä kisa ois loppunu alku yöstä.
+ aloitusrasti systeemi ja vapaa/uriapitkin määrittely oli hyvä, varauksin. Joku(nen?) alue oli merkattu "vapaa" mutta taimikossa vain uria pitkin.... eipä ollu aina kovin helppoa niiden valmiiden urien löytäminen. Ne kun saatto välillä haihtua ilmaa kesken uran
Aloitusrastien osalta oli hiukan hämääviä tapauksia niillä alueilla joilla alue oli kahdella puolella tietä. Joku tapaus oli niin että oli yksi yhteinen aloitus rasti jonka käytyä sai ajaa molemmat puolet. Ja toinen oli sellainen että oli oma aloitus rasti molemmilla puolilla, mutta toisen alueen rasteja olikin molemmin puolin tietä! Mitenhän on laitettu rastienlaskuohjelmaan tuon asian tarkistus ja kuinkahan moni tuon huomasi? Vai oliko käytännön pila?
+ ei pidä unohtaa... bajamaja rivistöä, se vasta oli "tarpeen"
Jos haluaisi voisi pitää ikävänä: säätä ja sitä että teitä suljettiin kesken kisan. Tuo jälkimmäinen sotki suunitelmat, mutta noille kummallekaan ei kukaan voi mitään. Sitä paitsi kuka tietää kuinka meidän ois käyny jos oltais pysytty alkuperäisessä suunitelmassa. Ei ehkä oltais päästy palkintopallille... kuka tietää.
Mitään varsinaista vikaa ei nyt osaa sanoa mutta rastien pistemäärittelyt ei useinkaan tuntunut loogiselta ja Orkkis autolle reitistöt oli turhan haastavia.
Kimmo