Lainaus:
quote:
Noi naisten kans tapahtuvat jutut on niin syv�lt� perseest� ettei tosikaan. Sympatiat sulle Panzer ja muutkin samaa vaivaa potevat.
Mulla meni vituiks useita vuosia sitten ja kaikki oli yhdentekev�� sen j�lkeen. Ei mik��n kiinnostanut eik� jaksanut mit��n. Sen j�lkeen kun olin pari vuotta toipunut koitin jotain kehitell� akkain suhteen mutta ei se l�htenyt. Ja syy oli minussa, pelk�sin, en luottanut jne. Nyt on menossa vaihe miss� olen ihan tosissani saamassa suhdetta aikaan, pikkuhiljaa ja varmasti. Jaksaa jo offaillakin.
Anteeksi nimimerkki Anonyymi, on mulla oikeakin mutten t�ss� sit� k�yt�.
Note! This message was posted anonymously!
|
Mulla on ihan sama ongelma mutta nää suhteet oon pilannu sillä että olen täys mulkku .Akka lähti kävelemään ja ajattelin ensin että en mä sitä tarvii . Ja joku aika sitten oli vähän kysyntää niin ylimielisenä paskana ei muuta kun elvistelemällä pilasin mahdollisuudet .Ja kaikki mua kohtaan tehdyt yritykset päätty siihen kun kuulin olevani täys sika. Ja nyt kun taas on sellainen tunne että haluis suhdetta niin kaikki pitää mua sinä ylimielisenä mulkkuna .Ja nyt taas kaikki mun tekemät isku yritykset päättyy siihen kun kuulen olevani vitun sika . Ja kyllä mä taidan sitä olla kuolemaan asti . Se on vaan ikävää kun avaa silmänsä vasta sitten kun se on liian myöhäistä .Ja ikää on vasta reilut 20w niin on ihan sellainen tunne että elämä on ohi .
Note! This message was posted anonymously!