meniskö lyhyesti: akut irti, auto ylös, (ehkä pisin keppi irti, ei välttämättä, mutta helpottaa), alta kardaanit irti, startti irti, laatikolle menevä johtosarjaliitin irti (siinä startin vieressä pyöreä liitin), koneen alle tunkki tukemaan sitä, tai taljalla tms kattoon
laatikon alta tukipalkki poikkeen, talja hyttiin ja sieltä laatikko roikkumaan, juu vielä: mittarivaijeri irti
kaks ylintä pulttia (17 mm) huoltoluukun kautta irti , tämän jälkeen
päästellään kaikki loput kiinnipitävät pultit poikkeen, voila laatikko irti, nykästään taaksepäin ja lasketaan alas
sitten laakerin vaihto ja homma "takaperin" takaisin
meni muistaakseni noin about viikko sitten, järjenkäyttö sallittua
kuvia kohta rohviilissa
-manakeri-
OffRoad Kainuu
Edited by - olL on 27/08/2007 12:28:14
Edited by - olL on 27/08/2007 12:39:20
|