Lainaus:
quote:
-minkä ikäinen?
-löytyykö kaikki keulan osat?
-onko mätää kopassa?
-paljonko ajettu?
-moottorin kunto?
-löytyykö muita vanteita?
En minä enää neljättä autoa tarvitsisi, mutta pitkänokka-dasse jaksaa kiehtoa.
|
- vm. -82, jos oikein muistan, auton paperit pajalla kassakaapissa
- kaikki muu keulassa ok, paitsi etuhiekkapelti (kolmessa osassa, ruostetta)
- konepellin etuosassa suht helposti korjattavissa oleva ruostekukinto, takahiekkapellissä ruostelämpäreitä (ei pahoja), kuskin kylkipalassa ruostevaurio joka ainakin omasta mielestä häipyy korjatessa yhdessä illassa, pohjaa hitsattu erittäin paljon, runkopalkkeja sekä pohjapalaa juotettu myös (paikat asiallisia, tosin kannattaa ne tsekata läpi)
- mittarilukema jossain 200-300tkm välillä, tarkastan lukeman katsastuskortista
- tekniikka hyvä, puristukset ok, tulpanjohdot tosin huonot
- alla sekavanteistus (300sx orkkisvanteet + Billetin jotkut alut joista kummankaan offsetti ei paras mahdollinen) tämän saisi kaikkein edullisimmin käypäisillä mustilla peltivanteilla
Jos tuolle Japanin-jaguaarille on kunnollinen laitto/säilytyspaikka, niin sijoituskohdehan tuommoinen auto on.
Nyt voisin luetella ylläolevien tietojen lisäksi auton todelliset plussat ja miinukset.
- takakynkät hitsattu ja todennäköisesti pieleen, koska takapyörät länköttää, tuo on suurin este esim. katsastuskäynnille. Omat kynkkänsäkin hyvin todennäköisesti korjattavissa, iskarin puolet tehty uusiksi ja näyttää ammattihitsarin töiltä
- takahelman ja kuskinpuolen ovennurkan parissa menee yhden viikon illat, kartonki tupakkaa sekä vähintään kori keskiolutta
- kytkinsylinteri kohmeessa
- kuskinpenkin istuinosa repsottaa (verhoiltavissa)
- tankilta lähtevä polttoaineputki vihmoo
+ kori yleisilmeeltään erittäin asiallinen ja tämmöisen firabelipintakäsittelijän silmin helppolaittoinen
+ ruostevauriot näkemykseni mukaan vähäisiä, ei tälläkään hetkellä esteenä katsastukselle
+ ei öljyvuotoja, puristukset kovat, ruiskun häsmäkät kaikki kunnossa, vaihdelaatikko ok ei välystä ristikoissa
+ tuulilasi ehjä ja naarmuton
+ kaikki sähköt pelaa, ikkunannostimet, hälytin, kaukosäätökeskuslukko sekä oma ns. "ajotietokoneensa" toimii myös hyvin
+ nivelet, raidetanko ym. ohjauksen osat vaikuttaisivat oikein hyviltä
+ ehjä ja täydellinen auto, jossa ei etuhiekkapellin heikon kunnon lisäksi ole puuttuvia osia
Tämä yksilö saattaa vaihtaa omistajaa peltivanteilla ja orkkisratilla yllättävän edullisesti, hoidetaan tarjous-/vaihtojutut privana. Ehdotuksia? Tarvittaessa tuon trailerilla pihaan, jos niin sovitaan.
pakkeli, ystävä vai vihollinen?