oliko siinä juurikin kyseisessä pitkän maadoittavassa johdossa se lisävalon ryöstö... ja oliko se ryöstetty vain ohjaus releelle vai oikein maata suoraan valoille, saattaapi olla tullut hapettumaa siihen johtoon rosvoliittimen kiinnityskohtaan ja ei virta kulje...
tonkin ikäisessä autossa paras olis kun vedät uudet johdot valoille siellä.
mun ehdotus olis että:
Akulta vaan virta (sulakkeen kautta 4mm2 johdolla lyhkäselle) kahdelle lisävalon releelle (30 napaan)joista toisesta releestä (87 navasta 2,5mm piuhalla) lyhkäsen napaan sähkö, toisesta pitkälle ja maat polttimosta maihin, sitte vaan niillä vanhoilla toisen puolen toimivilla maadottavilla katkasijalle menevillä johdoilla releiden 86 napaan ohjaus, ja virta 85 napaan siitä vanhasta lampulle tulevasta virrasta, tulee tod. näköisesti puolta kirkkamat valot sen jälkeen.
lyhkäset ottaa jonku 10 amppeeria ja pitkät 13 normipolttimolla....
sheetmetal