Lainaus:
quote:
oisko tuo ollut haluttomuus kahlata paskalammessa... samalla lailla itse olisin mennyt.
Jari Nyypi
Note! This message was posted anonymously!
|
Okei...
Eli nyt kun tasapainottamista puolustellaan ja sen puolesta palopuheita pidetään, voitaisiin sanaa "tasapainottaminen" laajentaa kenties koskemaan myös ns. mukavuudellisia tekijöitä, kuten rastille pääsyä kuivin jaloin tai jopa pienenpienen erikoisuuden tavoittelemisen halun tyydyttämistä vaikkapa keikkuen pitkin metsiä auton konepellillä, takapuskurilla tai vaikkapa hassunkurisesti varapyörän päällä istuskelemalla.
Meikäläisen hakema pointti on juurikin se, että mikäli tasapainottamisella tarkoitetaisiin vain ja ainoastaan kaatumisuhan alla olevan auton pelastamista, esimerkiksi helmaputkesta kiinnipitäen, olisi manööveri kenties hyväksyttävissä rajoissa. Tuolloinhan appari pistää kroppansa likoon joukkueen, tässätapauksessa autokuntansa hyväksi. Edellä olen perustellut, minkä vuoksi olen moista, jollaintapaa hyödyllistäkin toimintaa vastaan. Kuvitella vaan sopii, mitä ajattelen auton kattotelineillä, astinlaudoilla, sun muilla ulokkeilla keikkumisesta ajon aikana. Mikäli sinne rastille meno on niin sottaista hommaa, että sinne pitää päästä auton konepellillä matkustaen, jottei vain joutuisi itse rastilla kipuamaan ohjaamosta ulos ja kiipeämään pysähtyneen ja rastille asemoidun auton katolle, kannattaa miettiä, onko kyseinen rasti liian haastava kyseiselle joukkueelle.
Paitsi, että tuo liikkuvan auton konepellillä, katolla tai ikkuna-aukossa roikkuminen on typerää shouvailua, on se myöskin edelleen mielestäni turhan riskin ottamista.
Kaiken maailman pullat, mössöt ja sörsselit maistuvat myös Nallen suussa. Mutta niitä se ei kaipaa. Juuri niistä se lihoo.
www.nalle-offroad.com