Nyt alkaa olemaan valmista. Lohko on maalattu Mipan lämpömaalilla. Saa nähdä miten kestää, mutta ei kuivu kokonaan ennen kuin kuumenee kunnolla -> kaikki irtoroska jää nyt koneeseen kiinni...

Suuttimet ja kaikki letkut puuttuu.

Pakosarja jäi maalaamatta, kun ei ole hiekkapuhallusvehkeitä.

Letkulämmittimeen sai Defalta tuommoisen adapterisarjan tuon lämpö-alipaineliittimen juureen. Maksoi 15e. Tuo liitin piti korjata liimalla, koska ei ehjää käytettyä löytynyt ja uusi maksaa liikaa. Toivottavasti toimii. Jotakin alipainetta tuo säätelee jäähdytysnesteen lämpötilan mukaan, muttei ole vielä selvinnyt mitä.

Pumppu tuli Diesel-Laitteelta Espoon Järvenperästä. Hintaa tuli 570e sisältäen kaikki tiivisteet, laakerit, säädöt ja puhdistukset. Työkuluja tuosta oli 450e... Päivän työ kuulemma.

Kyselin pumppukaverilta säädöistä ja "katsastusropaamisesta". Kuvan mukaisesti kertoi, että noista voi jokamies säätää ahdonalaista syöttöä ja perussyöttöä. Kannattaa pyörittää vain 1/4 kierros kerrallaan. Kierroksia neuvoi rajoittamaan mekaanisesta ruuvista.
Suuttimet teki kaverin kaveri hiomalla niissä jo aiemmin olleita 2H (huom!) koneen suuttimen kärkiä hieman. Pitäisi kuulemma toimia ihan ok, vaikkei 12H-T:hen olekaan tarkoitettu.
VINKKI: polttoainelinjan tiivisteet (kuparirenkaassa sisäpuolella kiinni kumireuna) voi korvata Toyota osien sijaan esim Hiflexistä löytyvillä vastaavilla tiivisteillä (hinta 2,5e/kpl vs 0,5e/kpl).
Edited by - osilpi on 16/08/2007 23:21:17