Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 10.08.2007, 14:23
Jeep-Antti:n Avatar
Jeep-Antti Jeep-Antti ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.06
Sijainti: Anjala, .
Viestit: 311
Perusasetus

Tuo mainitsemasi T18 aski olis selkein vaihtoehto, jos tykkäät manuaalista. Kytkin samalla järeempään 11":een.
Itse harkitsisin koko tekniikan vaihtamista. Jerkulla(Nimim.palstalaisella) esim. kaupan 360cid V8 moottori, automaatti ja jakoaski alennusvaihteella yhteensä 1000.-

Jos haluat pitäytyä 3-lovisessa manuaalissa ja kutvosessa, niin ainut järkevä vaihtoehto on akseleiden välittäminen uudelleen. Samalla sit lukko taka-aksulalle ym.. Ei nyt ihan noin kallista kun oletit. Jerkulla muistaakseni myös lukkoja kaupan, mut uudet n.350-800.- mallista ja toimintaperiaatteesta riippuen.

Dana-44 akselit on kyllä yhdet harrastaja-ystävällisimmistä ja saat niitäkin päiviteltyä vahvemmiksi helposti.
33" renkaille riittää yleensä, että pitää ristikkoja silmällä ja vaihtaa ajoissa kun tuntuu väljää. Suhteellisen helpot vaihtaa ja edulliset(n.30-40.-/kpl). Eteen en välttämättä lukkoja suosittele, eikä niitä nyt ensimmäisenä tarvitsekkaan.
Kannattaa ensin satsata kunnon renkaisiin, kehittää ajosilmää ja totutella autoon. Jeepillä pääsee ilman lukkojakin yllättäviin paikkoihin ...ei tarvii lukollisille hävetä. Vinssi olis sit renkaiden ja välitysten jälkeen seuraava hankinta.

Onnea kuiteskin valinnalle. Jeeppi on aina Jees!!


Vastaa lainaten