Uleensähän noi just punnitsee osan ennen ja jälkeen sinkin, jotta saadaan tietoon paljonko sinkkiä kuluu. Sen jälkeen on asiakkaan vastuulla(eli lompakolla), jos palkit on puolillaan sinkkiä.
Tollanen hyvä pinta saadaan aikaan, jos ton rungon sinkitsee yksinään. Yleensä kastossa on niin paljon tavaraa, että joka palikasta ei ehdi lääppiä valumia. Yksittäin sinkitessä ton rungon saa varmaan aika optimaaliseen asentoon. Se ei aina ole mahdollista kun on paljon tavaraa. Tietty toi hiekkapuhallus vaikuttaa kanssa aika tavalla sinkitystulokseen, verrattuna vaikka pelkkään peittaukseen.
Mutta ihan hyvä homma toi sinkin käyttö on. Ei taida olla montaa tojotan runkoa vielä sinkissä. Roverin runkojahan on sinkattu jo vähän kauemmin.
www.alanmiehet.com #1