Lainaus:
quote:
4 lovinen manuaali. Takaperän päällä on kohokirjaimilla N 428. Mitäs se meinaa? osaako joku ennustaa sen perusteella mikä perä on kyseessä? Ohjausiskaria tossa ei ole mutta kannattaako se hankkia? Niin tarkotat että rakariiput laittaa sojottamaan alaspäin? kun nyt ovat ylös. Saako noihin mitään alustasarjoja?
|
Ei kai ohjausiskari välttämätön ole ..useissa alustasarjoissa, joissa iskarit kuuluu mukaan tulee sit kyl mukana. Alustasarjoja on vaikka mitä. Jos hankit esim:4" korotussarjan, jossa jouset ja iskarit tulee eteen, sekä taakse ...voi riiput tietysti jättää ennalleen. Riippujen kääntäminen on lähinnä parempi vaihtoehto korotusblokeille ..ja kääntää pinionin kulmaa sopivasti samalla. Jousia säästäis tietysti myös toimiva tukivarsi, joka fiksusti tehtynä suojais myös kardaanin ristikon. ( Helppo neuvoa ..kun jaksais vaan edes tehdä itselle ensin!!) Samoin SOA- eteen olis varmasti magee, mut vaatis varmasti toimivat tukivarret jotta jouset kestäis. 4" taotuilla etujousilla on tähän asti pärjäilty. Etulokareista on leikattu aika reilusti siivua ...joustot on todella hyvät kun iskareissa ja jarruletkuissa on riittävästi pituutta.
PS. Juu ...niin. AMC20:n lukko on levylukko ...ei häävi, mut tyhjää parempi. Perän tunnistat helposti AMC:n tekeleeksi pyöreästä suurehkosta(9":n lautaspyörä) kopasta, jota kiertää torx-kantaiset pultit. Kopassa yleensä pari klommoa merkkinä peruutuksista!
Edited by - Jeep-Antti on 06/08/2007 14:57:08