Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 02.08.2007, 22:06
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.346
Perusasetus

Päivän saldo tänään...


Kasasin etupään kasaan, vaihtelin uudet jarruletkut ja pudotin auton pyörilleen, vaihdoin matkahuollosta tulleen uuden kick-down vaijerin, laskin puoli litraa lootaöljyä hiaan ja käänsin auton toisinpäin, huomasin siinä että ei mulla ollut jarrujakaan juuri ollenkaan mutta kyllä se takapäälläkin vähän vielä himmas etten seinään osunut.siinä aamupäivä lyhyesti....


No, auto oli toisinpäin, takapyörät ilmaan, voiteluturve pois perästä ja osat käteen. kävin taas kavereiden avustamana sorvin ääressä ja isonsin toisetkin pinjonin laakerit sovituskokoon.


Kun osat oli purettuna hieroin ne puhtaaksi, vanhat laakerit tuotti vähän tuskaa mutta satiin ne lopuksi irti Asenneltiin siinä sitten uus lautaspyörä ja poskilaakeritkin hieman myöhemmin vielä paikalleen.


Voiteluturpeen viskositeetti ja puhtaus on ollut hieman normeista poikkeavaa, joten laakeripinnoille on syntynyt pientä eroosiota aiheuttaen pientä päänvaivaa, vetareihin tulee kyllä korjauslaakerit mitkä siirtää rullat tilansa sivuun.


Mutta ristitapin kohdalla homma olikin jo toisin, siinä ei onnistuisikkaan enään mikään korjaussarja


Pientä miettimistä ja muistui mieleeni että mullahan on Heikki Hoolta(4x4_76) ostettu käkikellolukollinen varaperä, no ei muuta taas kilauttaa kaverille josko sais kyytiä paikkaan B jossa varaperä on säilöttynä. Mitään hajua ei ollut että oliko siinä käkikellolukollisessa samanlainen, mutta oli, ja mukaan tarttui vielä paremmat vetaritkin.

Huomenna alkaa taas hartiaharjoitus kun tarvii ruveta shimmaileen välyksiä kohdalleen.



[

sheetmetal
Vastaa lainaten