Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.08.2007, 13:10
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Voi vinde ku sattuu, kun alkaa puhuun lajista jonka vois tehdä täysin laillisestikkin. Siis nyt pärjää offroadkilpailuissa se joka eniten lakia rikkoo! Siis käydään hakeen siirtomerkit täysin liikennekelvottomiin vehkeisiin, mitkä on rakennettu täysin metsään, ei siis tieliikenteeseen. Sit parhaat jopa tuo vehkeensä ajamalla kisapaikalle. Tietty kisa ajetaan täys tieliikennelaittomilla renkailla ja vähät tietenkään välitetään mistään muustakaan omien tai muiden säätämistä laeista??? Se vaan on nyt tosiseikka joka sattuu että kilpailutoiminta, kun se on ORGANISOITUA on tapahduttava lakia ja järjestystä noudattaen!!!
Voi hyvä yksinkertaisuus...

Mistä se tämä AKK:n kätyri nyt tänne tuli avautumaan?

Nyt tarvitaan näyttöä ja esimerkkejä tuohon liikennekelvottomuuteen.
Tosiasiahan on, että jos sillä autolla meinaa ajaa kilpaa metsässä niin sen on oltava hyvässä kunnossa.
Ei se etene tai vaikeaa on jos jarrut, ohjaus, voimansiisro jne ei ole kunnossa.

Se jos siellä on joku milli liikaa korotusta ei tee siitä vielä liikenteeseen vaarallista.

No nyt se sanoo: "se on laitonta ajella liika korkeella autolla".
Mä oon ihan varma ettei rallipuolellakaan kovinkaan moni auto mene puhtain paperein läpi eli turha sinne on verrata. Yhtälailla siellä ajellaan laittomilla autoilla.

Oon sata varma jos mennään tän kätyrin mallin mukaan täysin laillisiin autoihin otteeseen merkittyine renkaineen ei sinne kisaan tule kovinkaan montaa osallistujaa.
Ei paljoa inspiroi lähtä BJ:llä 205R15 rengastuksella ajelemaan kilpaa.
Siloin ajelen omikseni safareita ja saatanpa järkätä kaveriporukalla muutaman "leikkimielisen" suunnistuskilpailun ilman rajoituksia.
Taas ollaan offroad suunnistuksen alkupisteessä eli siinä villissä tilanteessa missä muuan vuosi sitten.
Miksiköhän? No kun säännöt ajoi kilpailijat pois virallisista kisailuista.

Lisäksi käsittääkseni kaikki offiautojen alla olevat renkaat ovat tieliikenteeseen hyväksyttyjä.

Ketä tässä pitää syyttää? Noh tätä tiukkapipoista Suomen lakia.

Eiköhän mennä likimain nykyisillä säännöillä ja ajellaan niinkuin ennenkin?

Ei sinne kisapaikalle ole pakko naamaansa työntää jos meno ei miellytä tahikka täällä netissä irvistellä.

Tää on nyt fiskarille: Ootkos käynyt kuinka monessa offi suunnistuskisassa vai ihankos AKK:n asioilla pyörit?

Oon tietonen, että AKK:lla on paalut vähissä eli pitäähän sitä olla "rautoja tulessa"

- eskimo

OffRoad Kainuu ry.