Oon muuten joskus nähnyt oikeen televisiosta kun ralliauto ajelee siirtokilpien kanssa yleisellä tiellä kun jokin pyöristä on karannut puolet ripustuksista mukanaan.. Ajaahan ne rallissakin yleisessä liikenteessä suljetulta pätkältä toiselle, vähän samalla tapaa kuin suunnistuskisoissa.
Sääntöjä ei sais muuttaa kesken kauden, mutta tulkintoja voidaan muuttaa? Eksytyksessä kelpas siirtokilvet rastikuvissa, vaikkei ilmottautumisessa oltu ilmoitettu mitään rekisteritunnusta.
Noita turvallisuusjuttuja; liikkuvaan autoon koskeminen (roikkuminen), kireään vinssivaijeriin/naruun koskeminen ja vaikka vaarallisilla rasteilla kypärä (vaikka mallia mopo) päähän.. Olisko nämä varsinaisesti keneltäkään pois?
Vaan miten tuon "vaarallisen" roikkumisen erottaa "turvallisesta" roikkumisesta/muusta autoon koskemisesta?
Jokin aikaa sitten joku kyseli kuvista, joissa näkyy kuinka luonto palautuu offailusta? Ennen-jälkeen kuvia siis?
T: nyybibaxxter
Note! This message was posted anonymously!
|