Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.08.2007, 10:58
r2ree:n Avatar
r2ree r2ree ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 10.01.06
Sijainti: Kangasala, .
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Joissain tähänkin vastausketjuun vastanneiden teksteissä pystyy hyvin helposti lukemaan rivien välistä sen, että kaikki uudet säännöt, jotka kenties voivat tätä hienoa lajia rajoittaa, ovat perseestä. Tällaisille murehtijoille voin kyllä todeta, että HERÄTKÄÄ JO!!!

www.nalle-offroad.com

Edited by - Nalle on 01/08/2007 11:41:34
Toi mun purjevenekuva oli tarkoitettu ihan kevennyksenä.. Nou herne.

Totta hitossa lajia voi ja täytyy harrastaa turvallisesti.
Vaikka nopeudet ei ole kovin kamalia, niin itekin oon meinannu kerran pilata yhen kilpailijan suorituksen ja oman terveyteni Noormarkussa joskus aikoinaan. Jaksotuomarin ominaisuudessa liukastuin kesken jakson ja olin kiivasta vauhtia joutumassa swamppereiden jauhamaksi. Siinä pelästy kunnolla sekä kilpailija, että minä. Ja vauhtia ei ollu.

Jos ei se tapa, niin sattuu ainakin niin perkeelesti

Oma kommentti säännöistä oli se, että homma lähtee poitikoinniks toudella herkästi. Olin aikoinaan lajityöryhmässä näitä asioita miettimässä, kunnes sain tarpeekseni siitä hommasta. Ja nimenomaan siksi että homma muistutti enemmän puoluekokousta kuin harrastuksen kehittämistä.

Eivät uudet säännöt ole perseestä. Silloin kun niillä on joku tolkun peruste ja ettei se peruste muutu taas seuraavana vuonna.

SLCK # 229
- MMC -

- Roverilla taivaaseen - Toyotalla mihin vaan -
Vastaa lainaten