Saa nähdä tuliko ahnehdittua liian iso pala,mutta jos aika ja inspiraatio riittää talven aikana,tällä kilpaillaan viimeistään heinäkuussa 2008 Eurotrialissa Norjassa.
Kerrankin aloitetaan aivan alusta,hiekkapuhallettu runko:
Tekniikka Suzukin 1,3 kone terästettynä Swiftin ruiskulla
Luuppalan turvakaaret odottamassa:
-ohjaustehostin
-välitetty (4,0) jakolaatikko
-akseleissa ARB:n lukot molemmissa päissä
-etuvinssi (Horsepower 8500) pikakiinnityksellä
-taakse Toyotan mekaaninen vinssi Suzukin ulosotosta
-eteen Heysteen paraboliset jouset
-taakse Dobisonit tai Pajakulman modifioimat jouset
-renkaat 235x75x15 Golwayt Suomen kisoihin ja Insa Turbot beadlock vanteilla Eurotrialiin
Edited by - Racingrabbit on 18/02/2008 07:45:40
Edited by - Racingrabbit on 18/02/2008 17:26:01