Näytä yksittäinen viesti
Vanha 31.07.2007, 18:17
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Perusasetus

NO JOO KAIKKIHAN KÄY PROVOSTA, nyt varmaan osalla karkaa ihan tahalteen MOPO käsistä ja todella tarkoitan sitä ja jos jollakulla on toinen mielipide tästäkin jutusta voi ihan vapaasti vaikka soittaa numeroon 0408409248 se on minun oma ei firman. Kysymyshän on kaikkien turvallisuudesta, ei ole ihan turhaa toitottaa kaikista perskeleen pelisäännöistä, tässähän haetaan kaikinpuolin kisojen jatkuvuutta kumminkin ja jos toiset EI VOI SOPEUTUA sääntöihin sanomalla jos joku uusi juttu tulee niin sen jälkeen en osallistu enään ikinä kisoihin, sehän on jokaisen meistä itse päätettävissä. Mutta jos halutaan että LT ja muutkin kisat jatkuvat täytyy meidän mennä vähän jokainen itseensä ja ajatella kanssakilpailijoita ja yleisöä, JÄRJESTÄJILLEHÄN tästä tulee suurimmat murheet jokatapauksessa.
SÄÄNNÖT on sääntöjä ja niitä tulee noudattaa ja kun tulee muutoksia niihin ei pidä ottaa sitä itseensä vaan ajatella tulevaisuutta ja nähdä ne mahdollisuusdet jota tämä laji antaa.
Olen itse aikas kova provoileen ja antamaan kommenttia ja myökin v...lemaan porukoille, mutta se kuuluu luonteeseeni.
EIKÖHÄN aika ole jo järkevälle keskustelulle, millä saataisiin OFFROAD suunnistukset ja siihen liittyvät asiat muullekkin tasolle, KUN SE ETTÄ KUKA OSAA VITUILLA PARHAITEN rivien välistä, mitäs olette tästä mielipuolta.
JATKETAANKO tällä linjalla vai aletaanko KAIKKI porukalla miettimään ja ajattelemaan IHAN oikeasti, missä nyt todella mennään.
TÄMÄKIN foorumi on tarkoitettu että kaikki sanoo haluamansa, mutta mutta AJATELKAAPA mitä seuraavaksi kirjoitatte tännekkin, miettikää mitä ajattelee KISOJEN järjestäjä tai mitä miettii se SPONSORI joka on osallistunut tähän tai mitä ajattelee työnantajasi tai kotiväkesi, nämä tekstit on TODELLA kaikkien luettavissa.....

MIETTIKÄÄ IHAN AIKUISTEN OIKEESTI

Minä olen mitä olen, mutta jotta tästäkin saataisiin se todellinen juttu ratkottua, PITÄÄ MEIDÄN KAIKKIEN OFFAAJIEN OSALLISTUA SIIHEN, eikä vaan keksiä sitä että kuka tai mikä kirjoittaa parhaiten tai kuka on se paras V I T T U I L E M A A N

TAI tarttuu semmoiseen kohtaan kellä on KIRJOITUSVIRHEITÄ tekstissään, lopettakaa jo tuo TYHJÄN PASKAN jauhaminen ja joka kommentoi tähän tilitykseen että minä en ainakaan, MENE PEILIN ETEEN JA sano minä olen se rehellisin OFFARI

Mutta kumminkin MINÄ itse luotan teihin 100% ja tulen luottamaan aina kun ollaan OFFAAMASSA, KUKA EI VOISI TEHDÄ NÄIN.... KUKA ?

JEEPILLÄ, vaikka suohon

www.makitacenter.com
Vastaa lainaten