Viestiketju: Monster truck
Näytä yksittäinen viesti
  #638  
Vanha 31.07.2007, 00:37
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

LAATIKKO TAAS RIKI???
Outo homma koska ajettiin aikanaan (ja muut edellenkin) suoraan muutama sekuntti n. 3000humman kyydissä ja aivan tavallisesta Toyotan trukista napattiin Lenco alle... Viittaa enemmänkin voimansiirron tärinään ja sen mukanatuomaan hammaspeikkoon. Ainoa keino poksauttaa Lenco oli saada rengastärinät aikaan yli 300km/h nopeudella tai vääntää kampiakseli yli 15astetta mutkalle (onnistu helposti kun ajettiin yli 2% nitrolla metanolikonetta...), jotenka kysyppäs joltakin Volvon asentajalta (kuvissa havaittu FH12) kardaanin kulmamittaria lainaksi, ja säädä ajoasento kardaanille 4asteen sisälle. Tämä on kuormureissa maksikiarvo, jolla kardaani ei ala ravistamaan ja rikkomaan ristikoita.

JOS kulmaa jää siltikin liikaa, suosittelen matkintaa sumujen saarilta, Lantikassa etukardaanissa (Discovery II) on tärinää vaimentamassa ja kulmaa pinentämässä tuplaristikko jakolaatikon puoleisessa päädyssä!!!

Ja tohon metanoliahdettuun KB:n hommaan kannattaa miettiä pari kertaa, käyppä tarkastamassa vaikka suoraanajamisen kavereilta millaista on pitää pystyssä TOIMIVAA, SÄÄDÖISSÄ PYSYVÄÄ metanoliahdettu V8:a...
Itse hoitelin 2kautta polttoainepuolta kyseisessä TAFC häksättimesä ja moottoreita meni 6kpl EM-sarjassa (150t$ / kpl) + muut "pikku" jysähdykset!!! Niin ja parasta siinä on toi venttiilien säätö, laskeppa monta kertaa säätävät venat lähtöjen välissä!!!!!!!!!

$ $ $ /// Jos se ei satu, niin ainakin se maxaa!!! /// $ $ $
Vastaa lainaten