Lainaus:
quote:
Eikös Insa Saharaa ole myös 7,50 R16 kokoisena eli samankorkuinen kuin 235/85/16 mutta hiukan kapeempi. Sellaiset näin maasturiliikkeessä Lohjan suunnassa. Tollasiin kun laittas kunnon nastat, niin ties vaikka pitäis myös tavallisella tielläkin.
Mä en ole kovin vakuuttunut onko renkaan ympärivuotisuus kovin hyvä idea?
Itte hommaisin kyllä omaan talvikäyttööni moderneimmat Hakkapeliitat mitä saa, mutta näyttää kiinnostavia kokoja olevan vain vanhassa Hakkapeliitta LT:ssä 215/85/16 ja 235/85/16. Siinä näyttäs olevan samanlainen kuvio kuin oli Hakkapeliitta 1:ssä. Toisaalta sehän piti ihan hyvin. Olenkin miettinyt jos ostais vaikka tollaset 235/85/16 set, ajais niillä pari talvee, sitten nastat pois ja sais nykyistä pakettiautonrengasta karkeammat kesärenkaat.
Mikshän Hakkapeliitta SUV 5:sta on vain leveenä ja matalaprofiilisena ja matalana ellei lasketa 235/75/15 kokoa?
Itte pitäisi melkein fiksuimpana vaihtoehtona tielle suunniteltua nastarangasta ja siihen sitten Mafrin ketjut pahiin paikkoihin.
Mulla ollu 4wd Hiluxissa sen mukana tulleet Bridgestone Dueler DM-Z3 kitkarenkaat koossa 215/80/16. Ne on ollu oikeestaan vähän sensuuntaiset, että vois ajaa ympäri vuoden muttei mitkään off road renkaat.
Note! This message was posted anonymously!
|
itse juu myös nähnyt tommoset kapeat/korkeat insat..
tuo SUV siinä taitaa olla se avain sana, miksi muka katu maasturissa pitäisi olla iso profiiliset renkaat? prkleen citymaasturit!
-------------------------
datsun patrol -83