Juu, nimenomaan tätäkään lajia ei saisi pilata liiallisella tiukkapipoisuudella.
Se kaarisäätö alkaa lähentelemään jo saivartelua. Mutta siitä on itketty jo tarpeeksi.
Otetaan nyt kissa pöydälle kun alettiin sähläämään sääntöjen tulkinnoissa.
Miten varmennetaan, että auto on viety rastille asti jos kuvassa näkyy ovi oikealla tunnuksella varustettuna, kädet ja rasti?
Siis tyyliin ovi kannettu rastille ja kuva siitä.
Pitäisikö nyt ruveta viilaamaan kuvasääntöjä silleen, että kuvassa on näyttävä auton kiinteä osa tjsp.
Loputon suo on valmis ja kansa hurraa.
Mutta tähän kuvatulkintaan kaivattaisiin nyt sitä paljon puhuttua maalaisjärkeä.
Jos auto on varmuudella tunnistettavissa kuvassa yhdeksi ja samaksi autoksi samalla kertaa kilpailijan toimittamien kuvien "läjässä" niin miksi ihmeessä aletaan pilkkua viilaamaan?
Kuinka moneen autoon SS:n auto olisi ollut sekoitettavissa näiden kuvien perusteella?
Mielestäni olisi nyt sellainen itsetutkiskelun paikka ja mietintä tulevia kilpailuita varten onko tämän homman nimi kraka liian tiukalla tapahtuva pilkun nussinta vai rento kilpailuhenkinen toiminta?
____________________________________
"Japsit tekee maasturit, Jenkit niihin renkaat"
- eskimo
OffRoad Kainuu ry.