Juu tuosta ilmoittautumisesta;
oli auto, kuski ja kisamiehistö ilmoitettu ajallaan järjestäjälle
sen jälkeen kuski ilmoitti huoltomiehistön ja auton s-postitse Paavolle (kahdesti..) ja taisipa vielä soittaa perään ja kuitenkin hyvissä ajoin, no homma bueno
kun ollaan paikanpäällä, haetaan se pussukka toimistosta, väki kysyy: "Onkos tullut muutoksia ilmoittautumisen jälkeen...?, no me vähän öönä; "... eekai..." ja tiirataan katastuksessa sen jälkeen pussiin; (mulla kun pitää heti päästä pätemään): missä on mun kaulaan killutin ja eikös huoltoautoa merkata millään lailla..?
no ei muutakuin toimistoon kyselee tavaroita...; "no kun että sanonut mitään että tapahtunut muutoksia ilmon jälkeen...", no kun eihän siis ollut tapahtunut...
eli siis mitä tästä opittiin; kun on kiire, siis toimistolla, rookie (meikä eka kertaa tämmösessä tilanteessa, joskus kuitenkin ollut SM tason jutuissakin mukana, juu niitä AKK:n juttuja), kuitenkin ollut vähän vaikka missä mukana, vrt SS (ts. jos vaikken itse osaakaa niin tunnistan osaajat, esim PAAVO siinä ohj. kokouksessa, en tuntenut, mutta nyt tiedän), ja muutkin taivaankappaleet muutenkin kohdallaan, niin kysy, varmista, kysy toisen kerran, tee ite ja varmista vielä kerran..
eli summarum, oiskos meidän ja SS:n tapauksessa homma toiminut niin että kun tarkastettiin toimistolla ilmo ja kisamiehistö niin siinä samassa lapussa ois ollut huoltomiehistö autoineen ja kisa-auto rekkareineen....?
meillä itse asiassa ei tapahtunut mitään mullistavaa, kun homma oli kunnossa...
ja juttu tarkoitettu positiivisessa mielessä, ja sillä mielellä että tehdään ne jutut mitkä onnistu vielä vähän paremmin ja loppuja vähän enempi parantaen, (vai miten se menekään, "Jatkuvan kehityksen tapa..", joskus muistaakseni ollut tommosissa palavereissa, ja lopuksi joo joo, mutta kun ei se mee elävässä elämässä näin...)
no tulipahan taas juttu, JUUKASSA nähdään
-manakeri-
OffRoad Kainuu
|