Lainaus:
quote:
Kaikki pois vaan ja uutta tilalle. Ei mitään vanhoja paskoja kannata jättää alle muhimaan, noi poskipalat tekee ihan joka autotallissa kun käyttää vähän mielikuvitusta.
-1986 HJ-61-
-1986 HJ-60-
SLCK#113
Pohojanmaan Offroad Ry
|
100% kannatus tuolle lausunnolle, noin kun tekee kerralla, niin harmittaa sitten vähemmän joskus myöhemmin. itse pyöristin 2mm. pellistä käsipelillä kummankin lavansivun ihan navettaoloissa ilman mitään kummempia koneita. ne "supistuvat" takanurkat ylös taakse siihen lavan kulmaan oli vähän hankalat mutta ei muuten mitään probleemaa.
tankinluukunreijän nurkat helppo pyöristää paineilmavingulla ja kivellä, sapluunaksi joko luukku tai sen vanha reikä
kannattaa laiton ajaksi hitsata rhs-palkit tai jotkin neliöputket lavanreunasta toiseen ettei välimitat muutu kun kylkipellin irrottaa, se antaa muuten perään ja katto und luukut ei enää sovikaan paikalleen tai rakoa tulee liikaa
siihen kanttiin asti vaihdoin kun siihen on helppo ja järkevä saumata.
nyrkkisääntönä lavan kanssa pelatessa mielestäni toimii se, että missä on ruostetta niin kaikki pois ja vähän ylikin, esim. peltien sisäpuolelle kun sitä jää, niin ruosteettomuuden riemua ei riitä suomen oloissa pitkään..
pakkeli, ystävä vai vihollinen?