Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.07.2007, 23:16
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Perusasetus

Kotiuduttu on ja saatu jopa konjakkilasi eteen nautittavaksi. Kuten jo Antti laittoi niin TODELLA suuret kiitokset kilpailun järjestäneille henkilöille Teamin S36 puolesta ( ei M36 kuten Antti laittoi). Vaikka kilpailijamäärä yli suurempi kuin mitkään odotukset ennustivat niin silti tulokset ja palkintojenjako saatiin pidettyä suht koht aikataulun mukaisesti.

Majoitus- ja ruokailujärjestelyt olivat todella loistavat ja toimivat hyvin, ainoastaan ma-aamun aamupala oli niin paljon myöhässä että ei jääty odottelemaan vaan aloitettiin matkanteko joskus 8.30 aikoihin.

Luokanvaihdosta joutuen taktiikkapalaverissa päätettiin ajaa rasteja läpi rauhalliseen tahtiin ja yritetettiin auttaa kanssakilpailijoita niin paljon kuin pystyttiin. Tosin jouduttiin myös itse autettaviksi, kiitos JussiK:lle vararenkaan lainaamisesta jotta päästiin nilkuttamaan kisakeskukseen saakka.

Kisa oli Antin ensimmäinen ja Mun ensimmäinen sulan maan aikainen kisa. Opittiin monta asiaa paikallisten henkilöiden kertomusten ansiosta, esim. boggerit yms. mutarenkaat kanattaa jättää suosiolla savisten maastojen renkaiksi ja jänkhään kannattaa hommata ihan jotkut muut renkaat, maltillisemmalla kuviolla, jotka eivät kaiva itseään syvälle. Pinnan rikkomista kannattaa varoa ihan loppuun saakka. Kisan toimihenkilöt kävivät jopa jossain rastilla näyttämässä esimerkkisuorituksen ajamisesta sen jälkeen kuin moni suurempirenkainen kilpailija oli vinssanut itseään tuntitolkulla rastille.

Mun kamerassa ei ole muuta kuin rastikuvat jotka varmaan päätyvät nettiiin jossakin vaiheeseessa kisajärjestäjien toimesta kuten on tapahtunut aiempien vuosien tapaan. Kisan edetessä näkyi retin varrella paljon kuvaajia, jäädään siis odottamaan kieli vyön alla muiden ottamia kuvia joita toivottavasti siunaantuu halukkaiden silmien katsottaviksi.

Kiittäen ja kumartaen;

Jussi Hämäläinen
Auton S36 kuljattaja.

Vastaa lainaten