Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.07.2007, 07:00
Mika.U:n Avatar
Mika.U Mika.U ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 31.07.06
Sijainti: Rmk, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tuo absisysteemihän ei ole edes alipainetehosteinen, vaan siinä on hydraulipumpun tapainen viritelmä tuottamassa järjestelmään painetta. Oletko huomannut/ kuullut konehuoneesta satunnaista surinaa kun jarruttelet, tai viakka ihan paikalla ollessasi?
Juu, suristelee aika-ajoin muttei kyllä jatkuvalla syötöllä. Absit jopa toimii. Pakko se on koittaa leima siihen hakea absien kanssa, tulee muuten kiirus nesteralliin.

Lainaus:
quote:
Hyvä puoli on se, että otteessa jarrut oli ainakin minulla merkattu väärin, eli NAP jarrut otteen mukaan ja ABS mainittu lisävarusteena -> saa poistaa. Toivottavasti on sinulla sama homma.
Joo, samanlailla ne mulla on, eli ei ole otteessa, periaatteessa mulla ei ole katalysaattoriakaan merkattuna.

Lainaus:
quote:
Kysele jos tarttet teknistä avunantoa tuossa hommassa.. Sähkökaapelia saat sitten rpiä ihan reippaat niput autosta pois, jos en ihan väärin muista niin siellä oli pitkälti kolmattakymmentä johtoa mitä vähenee. Lisäksi absipömpeli pois kokonaan konehuoneesta, se pumppuviritys paisuntasäiliön alta ja aivoboksi takapenkin alta - sitten tietysti myös tunnistimet pyöriltä. Lisäksi on vielä sulake ja pari relettä joita nyt en muista mistä ne löytyvät.

Tilalle tosiaan sitten uudemman XJ:n alipainetehostin ja pääsylinteri, ovat paljon parempia kuin noissa vanhemmissa. Kuten todettua taisi olla '95 tai '96 eteenpäin kun vaihtui tehostin kaksikalvoiseen ja samalla pääsylinteri eri malliseksi.

Kyllä mall crawlerillakin pääsee.

Edited by - Timo_L on 16/07/2007 19:29:23
Voit olla varma että tulen kyselemään, jopa tyhmiä. Kiitokset tähänastisista

Vastaa lainaten