Eipä se perä ole vieläkään itekseen vaihtunu. Koneeseessa on kiinni tehostimenpumpulle jalka ja kampuralla kaks uranen hihnapyörä.
Viikot 30 ja 31 on tarkoitus viettää Suikan peltien kimpussa.
-Pyörien koteloiden korjaus, taakse kokonaan uudet ja isommat. Ehkä kanttimallia, niin saa kaariputket "paremmin" kiinni kotelon päälle ja onpahan sitten taso vaikka kompuralle.
-Takalattia, ehkä nousee ylemmäs tehden tilaa tankille, joka nousee suojaisempaan paikkaan.. Ehkä..
-Kori ylös rungolta ja sen poikki palkin restaurointi, jossa on kiinni takalehtien etupäät ja jarrupaineen säädin, mikä samalla poistuu.
-Takaluukun hitsaan ekaa kanttia myöden kiinni ja valot nousee puskurista pois. Takapuskuri tulee 50x100 rhs.
-Pintapeltien mätäkohdat korjata, helmat palkittaa ja koko auto maalata. Koppa tulee näillä näkymin puolkiiltävällä mustalla. Vanteet ja puskurit oranssilla.
Tänää valmistelin hommaa aloittamalla "kanttikoneen" tekemisen, ni onpahan vähän helpompi tehä mutkaa peltiin. Kiekkoleikkuri tuli ostettua vähentämään rälläkän käyttöä.
Jotain tällästä pientä tekemistä lomalle.
kaukas 4x4`n ski