Lainaus:
quote:Tuo aloitus rastien arpominen olis hyvä,jonottelu on turhauttavaa.
Ja onnetomuus riskit kasvaa kun yritetään yhtäaikaa työntyä samoille rasteille.
|
Mä olen ehkä nyt vähän hidas, mutta mix ihmeessä pitäis työntyä yhtä aikaa samalle rastille? Jos jokaiselle on kuitenkin tarjolla noin 199 muutakin rastia, niin jotenkin vaan tuntuu että pitäis olla aina vahva syy jonottaa jollekin tietylle rastille, kun kyse on nopeuskilpailusta (kerätyy pisteet per (käytettävissä oleva) aikayksikkö ratkaiseen sijoituksen).
Eli lähtökohtaisesti en ymmärrä pyrkimystä jonottamiseen, mutta jos tällainen oikeesti on ongelma niin varmaan siihen jotain keksitään, mutta haluaisin nyt kuitenkin ensin ihan oikeasti nähdä sen ongelman/tarpeen, tämän kilpailun rasti-alue kun on kuitenkin kohtuullisen iso.
Halukkaille kyllä arvotaan aloitusrasti helposti, mutta pienenä vinkkinä kerrottakoon että kukaan ei kyllä tule tarkistamaan (tässä kisassa siis) että onko ko. rasti ekana kuvissa.
Olen siis vahvasti sitä mieltä, että yksinkertainen on kaunista, ja että jos jokin sääntö määrätään, niin sitä pitäis pystyä valvomaan, ja kaiken pitäis olla helppoa ja suoraviivaista kilpailijoille JA järjestäjille. Lisäksi, en halua alkaa ratkomaan potentiaalisia ongelmia, varsinkaan jos en itse pidä niitä todennäköisenä.
Voi olla että "Lapland Trophyssä ei voi tulla ruuhkia" (=tarvii olla TODELLA innokas pääsemään just tietylle rastille tiettynä ajanhetkenä 24h kisassa) on niitä kuuluisia viimeisiä sanoja, mutta jos näin käy niin taatusti tämä asia on eri mallissa seuraavassa kisassa.
-Paavo
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."