Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 08.07.2007, 10:59
hemi8 hemi8 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 08.07.07
Sijainti: Turku, .
Viestit: 14
Perusasetus

Eli sama juttu kuin kaikenmaailman MB Sprinttereiden kanssa. Saksassa yleensä rekisteröity tasan 3500 kg:n kokonaismassalle, jolloin suomi-poika hakee niihin valmistajalta uuden tyyppikilven, jossa kokonaismassaksi merkitty esim. 3550 kg ja sitten vielä saksalaisen katsastuskonttorin kautta.

Suomeen tuotaessa Sprintteri onkin sitten aito kuorma-auto, eikä tulliviskaalit iske kynsiään autoon.


Toimiiko sama Defenderille, eli onko valmistaja valmis hyväksymään auton hieman raskaammalle kokonaismassalle? Jos on, niin kuinka se käytännössä onnistuu?

Vastaa lainaten