Vinssin sisäohjauksen sähköjä vähän vedin ja laittoin ohjainkapulan pistokkeen maskiin kiinni.
Sitten otin jakovaihteiton pöydälle. Pää- ja jakovaihteiton välistä tuli öljyä pihalle. Nyt on uudet tiivisteet hyllyssä niin pitää ne vaihdella. Sitten vois kokeilla vaihtaa ton vaihteidensiirtäjä systeemit toisesta laatikosta jos vaikka kolmosen hyppiminen johtuis sieltä. Voi olla kyllä että se yks vaihteensiirtäjän pultti on taas löystynyt?
Noista jakovaihteiston laakerien "suojakupien" välistä oli kanssa vuotanut niin aukasin nekin. Huomasin että toi mutteri (kuva) oli löysällä ja laakeri löysästi pesässään? En tiedä sitten onko toi laakeri päässyt pyörimään tuolla? Sillain kokeilin että pyöritin rummusta niin laakerin ulkokehä ei pyörinyt.
Mitäköhän tolle kannattais tehdä? Kiristääkö vaan mutterin ja kovaa ajoo? Vai kuuluko ton mutterin edes tiukassa olla? Kysellään nyt taas "tyhmiä" kun ei itsellä tietoa ole.
-Kuvia tapahtumista-