Niitä reikiä pitäisi olla todennäköisesti sitten siinä automaattikonversion vauhtipyörässä juuri samalla tavalla kampiakselin asentoon nähden. Matolaatikko ei muuten tunnista tilannetta oikein ja kone EI pyöri - ainakaan kunnolla.
Sama anturi, samanlainen vauhtipyörä (reikäjärjestys pitää siis olla sama kampiakselin asentoon nähden) - sitten toimii. Tämä on helpoin ratkaisu.
Voihan sen anturin viritellä keulapuolellekin siihen hihnapyörään tms. (sori termistön vajavaisuus). Anturikin voi olla toisenlainen ja pyörä erilainen, esim. hammaspyörä josta puuttuu hampaita (samoista kohden kuin noita reikiä uupuu vauhtipyörällä). Tosin noita hampaita pitää olla sitten yhtä paljon kuin reikiä vauhtipyörässä. Esim. 36-2, jossa on 36 hammasta joista 2 puuttuu (eli 34 hammasta).
Anturin pitää tuottaa täsmälleen samanlaista tietoa jotta kone toimii omalla ECUlla.
Ohjaako tuo matoloota myös syttyä?
Vaihtoehtona on sitten alkuperäinen ruiskun tomaattiloota, jonka vauhtipyörällä(?) nuo kolot löytyy, tai ECUn vaihto itse ohjelmoitavaan malliin.
-TimoV

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990
Edited by - TimoV on 05/07/2007 12:20:02