Lainaus:
quote:
Tuo ajatus auton takavarikoimisesta on varmaan yksi idioottimaisimmista aivoituksista mitä päätäntä(mieli)valta on pienestä nupistaan työmiehen selkärangasta riistetyillä veromarkoilla pitämällään ylipitkällä kesälomalla kaivanut, VOI SAATANA! Ensinnäkin nämä känniajelijat ovat alkoholisteja ja/tai narkkareita ja aivan taatusti paskan nakkaavat meneekö auto valtiolle vai ei, se on kuitenkin varastettu tai arvoltaan pienempi kuin hinauskustannukset. Toinen suurehko kuppikunta ovat kohmelossa ajavat. Se on omaa typeryyttä tai epähuomiossa tehty tahaton rike.
Pakkotöihin ½-vuodeksi vailla mitään armonpaloja ja seuraavasta kerrasta kakku kasvamaan eksponentiaalisesti niin loppuu ajeleminen.
- Silent enim leges inter arma -
Teukka
|
Eli olet siis sitä mieltä että jurrissa ajavia kusipäitä pitäisi rankaista ja viellä kunnolla. Ymmärsinkö oikein?
Jos ymmärsin niin eikö kuitenkin tälläinen takavarikointi (lisärangaistuksena) olisi vain ja ainoastaan hyvä asia?
Silloin ne "mä otin vaan kolme kaljaa" ja "en mä mitään tänään ole ottanut" runkut voisi ajatella kaksikin kertaa ennen kuin hyppäävät auton rattiin. Kyllä se keskiverto työtätekevää perheellistä varmaan vituttaa kun menettää sen melkeen maksetun farkku mondeon valtiolle, tai sitä ammattikuntansa mätämunaa taxikuskia joka ajelee pienessä sievässä ja menettää työkalunsa ja ammatinsa. luulisi edes niille tepsivän todellisena peloitteena.
Mun mielestä jurrissa ajaminen kankkus päivänä ei ole millään lailla pienpi rikos tai hyväksyttävämpää. Jos otat niin ei rattiin ainakaan seuraavaan vuorokauteen.
Ne jotka ajavat jatkuvasti jurrissa pitäisi ottaa käyttöön kolmen tuomion käytäntö -> kolme tuomiota ja elinkakautinen ilman lomia ja mahdollisuutta valittaa. Olisivat viimeistään sitten pois liikenteestä.
Ja mulla oikeesti lievää rankempaa katkeruutta ja/tai vihaa moisia kohtaan -> kaksi kaveria kuoli ja kolmas "kuolaavavihannes" lopun elämäänsä. Vain sen takia että jonkun piti ottaa ja ajaa!
-sami-
Note! This message was posted anonymously!