Meillä oli muutama vuosi sitten vastaavanlainen aura-auto. sj 413 corollan tekniikalla, eikä auraa rekisteriotteessa. Auto oli ollu pois rekisteristä jne.. ajattelin sitten että täytyyhän se aurakin otteeseen saada ( varsinkin kun laite on ihan oikeesti loistava lumen puskemisessa ). No maahantuojan todistus oli ensimmäinen kompastuskivi, sen sai mutta soittelujen ja odottamisten jälkeen. Konttorille, ei käy. Aura ei saa peittää ajovaloja, vilkkuja, parkkeja eikä rekisterikilpeä. Ei muuta kun kotio hitsaamaan melko hirvee himmeli nokalle ja kirpparilta jonkun kuorma-auton käsipallon kokoiset h4 umpiot ja alkuperäiset vilkku/parkki valot koko kasan päälle.. tuli hiano. Konttorille, ei kato käy.. kilpee pitää vielä siirtää ylemmäs ja auran pitää olla maalattu kelta punaiseksi ( huomio maalaus? ) ja ohjaamossa tulee olla tarra ( näkyvällä paikalla ) että ajoneuvon suurin sallittu nopeus aurausvarustus kiinnitettynä on 60 km/h. Takas telakalle ja maalaus hommiin. Konttorille että joko nyt kelpais katsurillekkin, kehtas vielä sanoo että oikeastaan ei sais olla nuo omat umpiot paikallaan tai pitäis ainakin peittää vaikka pellillä. Olin ottanut vaan polttimot pois, sovittiin sitten niin että olkoon nyt sitten vaikkei toimimattomia valoja saisi oikeastaan olla. Hydraulikoneikosta ei sanonut mitään, akku oli konehuoneessa. Haukkaa muuten sähköä melko
paljon se koneikko, kannattaa laittaa melko paksusta kaapelit ja ladata akkua silloin tällöin.
Nyt meillä on lava defenderi Kone Lappeen auravehkeillä, aura ja hiekotin otteessa eikä ole valoja eikä mitään muutakaan muutettu paitsi takalaidassa 50 lätkä. Taitaa olla aika paljon eroa konttoreiden välillä tai sitten sillä kuka on asiakkaana.
|