Viestiketju: päästöt pomsahti
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 26.06.2007, 05:58
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kuinka pitkän matkan tai pitkän ajan sitten oikein pitäisi huudattaa konetta? Kierrokset tappiin vai riittääkö vähempi?

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten