Jäähytin pois kokonaan, tökkäät sen korin mukana kummiskin ropelliin.. ..ja jos se ilmatunneli ropellin ympärillä on paikallaan, pakko ottaa poies. Ota ohjusaksila varovasti irti rintapellin puolelta. Jarru/kytkin putket irti konehuoneen puolelta runkoaisan päältä liittimistä. Älä unoha käppärin vaijeria. Koneen ja korin välinen maajohto. Muut johdot konehuoneesta. DÖ-putket tulee runkoa pitkin ja tankkihan onpi korissa.!! Niihin takimmaisiin korin pulttien yläpäihin pääset kiinni auton alta semmosien v....maisten peltiluukkujen kautta. Päävaihdetikku pois. Lukkojen alipaine putket irti rintapellistä venttiileistä. ETU Sisälämppärin vesiputket ja TAKA myös, saat konepellin alta.
..ja kaikki muu mitä unohdin
Koppa nousee kivasti, kun työnnät (avatuista) sivuikkunoista läpi trukkipiikit ja nostat. Omaa piti vähän ravistella ennen kuin kori irtosi.
Lisäksi runsaasti +7 asteista KARHU-olutta, kun kori on irti!
|