Näytä yksittäinen viesti
Vanha 24.06.2007, 21:45
Guest

Perusasetus

Minua ihmetyttää miksi Niilo ei ole vieläkään vastannut kunnolla yhteenkään kysymykseen? Onko hänellä jotain salattavaa, mitä ei tahtoisi julki ettei menettäisi kasvojaan muiden uskovaisten silmissä? No, arvuuttelut sikseen.
On hyvä nähdä että joku pitää huolen lapsista ja nuorista, mutta liika on aina liikaa. Eikö lapsi/nuori voi itse päättää miten kypsä on, ja lukee sen perusteella sellaisia juttuja mitä hän kestää?
Pottereihin ja ns. saatananpalvontaan perehtyneenä (luulen että se olisi saatananpalvontaa näiden herrojen mielestä) voin puhtaasti sanoa että Pottereissa ei ole mitään saatanallista, ja vaikka olisikin, se olisi vain hyvä asia. Tulin saatanalliseen uskoon ilman pottereita, löysin uskontokuntani sivut vahingossa. Sen jälkeen koin "valaistuksen" ja näin totuuden: Saatana on meidän alkuperäinen luojajumalamme ja meidän herramme. En ala selittämään tästä tämän enempää, kiinnostuneet voivat käydä www.joyofsatan.com tutustumassa meidän uskontoomme. Sen sanon että minä yritän pelastaa niin paljon ihmisiä kuin vain voin ja kerron heille JoyOfSatan tyylisestä uskonnosta. Haluan että mahdollisimman moni pelastuu tuomionpäivänä, ja tulevat Isä Saatanan kanssa helvettiin, jossa elämme ikuisesti. Shadowlord FinFanFunista kuittaa.
Hail Satan, Ave Satanas!

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten