Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.06.2007, 20:52
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Perusasetus

tuli mieleen parikin pikku kolaria,menneiltä vuosilta kun noille bussikuskeille myönnetään ajokortit arpajaisissa
tapaus 1. bussi ajoi risteyksessä ryhmitys kaistalla ja vaihtoi sulkuviiva aluella suoraan mun auton kylkeen,seisatin auton kysyin kuskilta miksi ajoi mun kylkeen,..no kuski sanoi että hänen oli pakko ajaa päälle koska en väistäny,kysyin vielä että onko linja autolla oikeus ajaa ihmisten päälle..(vastaus löytyy kun kattoo noita lahden liikenteen romuralli autoja),, no poliisit tuli paikalle ja linkku kuskille tuli sakot.. oikein..

tapaus 2.oli tossa toissa talvella linkku ajoi hj:n perään kun olin kääntymässä vasemmalle,taas oli syy minussa linkku kuskin mielestä, koska olin pari-kolme kilometriä aijemin ajanut kaupungilla linja-autosta ohi.,huom..kuski oli kuitenkin jättänyt välissä asiakkaita pois kyydistä ja kiihdytti edelliseltä pysäkiltä ja pamautti perään,poliisit paikalle ja linkkukuskille kirjallinen varoitus vaarallisesta ajosta. että tälleen onhan noita hippoja tullu onneks on vielä hengissä..kyllä maasturi on välillä halpa henkivakuutus,ainakin lahdessa.

Edited by - toyota4x4 on 14/06/2007 21:53:45
Vastaa lainaten