Näytä yksittäinen viesti
Vanha 12.06.2007, 10:24
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Perusasetus

Minulla ainakin kaatui juttu kaariin. Pääkaaren kiinnityskohdan alla korissa on palkki. Sääntojen mukaisten kaarien kiinnitys vaati lapun alapuolelle. Olisi pitänyt rälläköidä palkki pois ja laitaa tilalle suora pelti. Sitten siihen kaari ja lappu alapuolelle. Lopputulos paljon heikompi kuin alkuperäinen ja auto turhaan rikottu. Muutenkaan Jeeppi ei sopinut oikeen mihinkään luokkaan. Sääntöjä niin paljon ja on tulkinnanvaraisuuksia. Esim raideleveyden lisääminen. Lisääkö eri offsetin vanteet raideleveyttä? Lisääkö spacerit raideleveyttä? Lasketaanko jakolaatikon panssari korotukseksi. Pitääkö ikkunat poistaa. Katto rakentaa. Ym. Ei ole mahdollisutta missään etukäteen katsastaa ja varmistaa mitä autolle oikeasti pitäisi tehdä ja saada "leimaa" ennen kisoja. Ei uskalla lähteä pitkän matkan päähän toteamaan, että kisaan ei pääse jonkin puutteen takia.

Tälläisiä syitä voi olla muillakin. Minulle kiinnostavimmaksi on osoittautunut suunnistuskisat. Tärkeintä minulle on päästä ajamaan ja sitä saa suunnistuskisoissa riittävästi.

Just do it!
Vastaa lainaten