Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 11.06.2007, 15:39
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 1.273
Perusasetus

Mittaa ensimmäisenä yleismittarilla moottorin lämpötila-anturin vastuslukemat kylmänä ja lämpimänä.

Arvo kylmänä näin kesällä pitäisi olla jossain 3 kOhmin kieppeillä. Kylmänä enemmän ja lämpimänä huomattavasti vähemmän. Anturi sijaitsee imusarjassa virranjakajan takana. Siinä on kaksi anturia, joista se vaikeampi saavuttaa on se, joka pitäisi mitata.

Tarkista sitten kaikkien anturien liitännät, sekä ECUn maadoitus (hieman hankalahko rako koneen takana)

Seuraava homma on imuvuotojen etsintä starttipilotilla. Nämä voivat olla kettumaisia.

Jos ei näillä löydy, niin sitten kannattaa hieman opiskella
raamattua
josta löytää Flapperi-EFIn antureiden tarkat arvot.

Tietty, jos saat toimivaksi tiettyä ECUa ja/tai ilmamäärämittaria lainaan kannattaa niitäkin kokeilla.

Söörtsillä syöttämällä "Range EFI" löytyy jo jonkinlaista juttua näistä härveleistä täältäkin.

-TimoV

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990


EDIT: Mikä ihme tossa linkissä on vikana, kun jää osoite näkyviin???

Edited by - TimoV on 11/06/2007 16:45:56
Vastaa lainaten