No jos kyseessä tyypillinen eteläSuomalainen marmorisavimaapohja ni ei vaadi ees noinpaljo soraa mut tietty ei oo pahasta ja ei tarvii kaivaa eriksee niin syvii salaojii.
Mulla konesuojan nimellä (vielä) n. 7,5x10m, pohjat samal tapaa ku sulla, mutta kangas sit sora ja vaa yks kerros routastyroxii, 10mm verkkolevyt ja tietty anturoihin 2x10mm raudat ja 6mm verkkolevystä tuki seinää varte, mut mulla vaa yks kerros harkkoo koska anturan kans tuli sokkeliks n. 40cm.
Harkon pääl huopakaista sit vaakapuu ja piiitkästä 2x4" tavarasta ylös asti pystyt, harjapiikki 4,3m, kattotuolit tehtiin paikalle 2x6" ja katolle harjapuuksi liimapuupalkkit n. 2x10"(x7m) jotka pultattu toisiinsa limitäi ja kattotuolit rakentu niihin kiinni.
Sama sivuseinän korkeus on kyl mullaki, mua se ei haittaa ku ei oo lämmitystä (paitsi työhuoneessa3x4m) ja etuoveks on TULOSSA liukuovi aukon koko on siis 4X2,5m. Edessä pihan puolla kulkee salaoja, muut sivut niin korkeella et ei tarvii ojia.
Edittinä:
Ni, konesuojahan ei tarvii ku ilmotuksen kaupungille ja kuvauksen siit mimmosen aikoo tehä ja voi muuttaa myöhemmin (näytöllä) autotalliks. Ja kalustona säilytetää traktori ja kolme autoo, sekä päänpäällä kaikki kuiva rakennuspuutavara.
Mulla on ylimääräsenä 480m wirsbo pe-pex 17mm lattialämmitysputkee, uutta paketissa, sopivasti jos et viel oo kerinny hankkimaa...
Hunter-gatherer
Edited by - jason on 06/06/2007 13:58:47
|