On low-pinion. Nyt heikoimmat paikat on hammastus ja pallonivelet. Lisäksi koko etuakseli voi taipua. Jos koko akselin vaihdan niin se on jotain muuta kuin dana30.
Dana44 toisi tuohon vain isomman murikan rattaan. Pallonivelet ja akselin kuoret on samat. Ristikot on samat. Dana44 voisi tulla kyseeseen vain, jos hampaat jatkuvasti hajoaa. Muuten tarvitaan jotain järeämpää. Katsotaan mistä alkaa poikimaan, vai alkaako.
Kaljatölkin puolikas sai 18mm hatun. Jos ei riitä niin sitten 18mm lisää.
Tippa silmässä rälläköin lokasuojan halki

Tuo osa on normaalisti muovilokareiden peittämä.
Tässä sitten sisään taivutettuna.
Sitten vielä laitoin 25mm jousituksen korotuksen. Korvaa painumaa, mikä on tullut vinssistä ym kamasta.
Noiden lisäksi rälläköin vilkun takaa, lokasuojan sisältä poikittaispeltiä paljon pienemmäksi. En entinyt rampille testaamaan
auttoiko. Seuraavat konstit on sitten 18mm lisää rajoitusta ja akselin siirto 25mm eteenpäin. Siirtoa varten tarvitaan säädettävät ylätukivarret. Pitää ensin varmistaa kardaanin riittävyys. Muutenkin peltiset ylätukivarret pitää
päivittää vahvemmiksi.
Just do it!
Edited by - jappe on 03/06/2007 20:33:32
Edited by - jappe on 03/06/2007 20:33:56