Sellainen tuli mieleen, että HJ:n kytkinakselin uritushan on käsittääkseni sama kuin esim. Chevyn pikkulohkossa, joten tämmöisen perään löytyvää virikytkintä (esim. Nascareissa käytetty monilevykytkin?) voisi pienellä vauhtipyörän poraamisella ja ehkä sorvaamisella koettaa sovittaa sinne.
Ainakin se uritus on sama kuin FJ:ssä, joten sellaiseen sopivia paranneltuja kytkimiä ja asetelmia voi koettaa ihmetellä rapakon takaa. Toisaalta myös Suomesta löytynee asetelmaa tällaiselle, jossa on kierrejouset eikä lautasjousta. Yleinen harhaluulo on, että sorvaamalla vauhtipyörästä tavaraa pois asetelman kiinnityspinnasta saisi nykyaikaisen lautasjousiasetelman puristamaan tiukemmin levyä. Lautasjousen "muljahtava" luonne on kuitenkin sellainen, että tietyllä välillä pysyy puristusvoima samana jousen asennosta riippumatta. Noita vanhempia, akselin suuntaisilla kierrejousilla varustettuja asetelmia sen sijaan saa kyllä tiukattua näin, tai vaihtamalla jousia jäykempiin, mutta se tuntuu heti poljinvoimassa.
Harmi että HJ:n kytkinkoppa on niin ahdas, muuten voisi sinnekin tehdä jotain tällaista (tulossa BJ:hin kunhan aikaa kuluu tarpeeksi):