Viestiketju: Dogo argentino
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.05.2007, 02:15
A45 A45 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 13.05.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Saksanpaimenkoirista voin jotain sanoa, muista en kun ei ikinä muita ole ollutkaan.
Seehverit on palveluskoiria ja jos niitä pidetään seurakoirina tai jatkuvasti kytkettyinä ilman mielekästä puuhaa niin tulos on että taas jossain itketään tappajasaksanpaimenkoirista jne. Jos ei koiralla ole tekemistä niin se keksii sitä ja ainakin sakemannista saa hullun helposti, miksei muistakin.
Mulla ei ikinä ole ollut murheita noiden kanssa, johtuuko siitä että pennusta asti olleet mukana kaikkialla ja koulutusta/opetusta/tokoa/etsintää/yms on hurtalle ollut tarjolla tarpeeksi. Ja luulenpa että rotu kuin rotu niin pätee sama. Tutulla ämmällä on puudeli, ei niitä pienempiä mutta kuitenkin. Piski on kuin mikäkin palveluskoira, ensin oli mulla asenneongelmaa mutta kun se oli mukana jokusia kertoja niin aloin oikeasti tykkäämään siitä. Kait se on omistajasta kiinni paljon sitten millainen elukasta tulee.
Ja ne jotka ihmettelee että missä mun sehveri sit on kun ei näy mukana niin kerrottakoon että viettää viimeisiä vuosiaan maalla kun on jo aika vanha. Jahka tosta aika jättää niin sitten taas uus pentu ja menossa mukana aina.

-Maastoautossa on jäykkä etuakseli-
Vastaa lainaten