Pikkuruinen leimafiksailu etenis näin:
Jakkaraosastolle hoksasin että vm.~86 Mazda 323:sen jakkarat sopii hianosti kabiiniin.
Apparin penkki hollilla, leveys nippanappa passeli ja tukevuuslisä huomattava alkuperäiseen meriheinällä täytettyyn mätisäkkiin verratuna.
Pienet RHS:n pätkät penkin etukiinnikeille ja kaksi reikää pohjassa takakiinnikkeille ovat vaadittavat muutostyöt apukuskin puolelle. Kuskin puolella riittää kun siirtää alkuperäiset liukukiskot matulaattorin jakkaroihin ja kairaa kaksi reikää kardaanitunnelin puoleisiin penkin kiinnikeisiin leventyneen kiskovälin vuoksi. Saako näitä muutoksia tehdä lain ja asetusten kannalta on mulle hiukan epäselvää, mutta eiköhän leimasetä kerro...
Niin ja vaikka auto on ollut (ilmeisesti) RTK:n ajossa, niin eipä aurasta ole mainintaa otteessa. Mielenkiintoista. Mutta tarkoitus on muutoskatsastaa aura autoon. Nerokkaasti hoksasin että painoa olisi hyvä saada nokalta pois myös ajettavuuden ja leimattavuudekin kannalta joten akku ja hydrauliikat takakonttiin, hop.
Sama pohjamaalissa ja vuotoöljykaukalolla terästettynä. Akku tulisi Bilblema -muovikotelossa vasemmanpuoleisiin kiinnikkeisiin.
Enkä taaskan tiedä homman laillisuudesta: akku ja hydraulikoneikko sisätiloissa?
Lattaraudalla ympärivähvistettu kaunis lähes satakiloinen karjapuskuri-puskuri-valovilkkurekisetrikilpiteline on nyt romukasassa ja uudet irralliset H4 valot hommattuna. Silti vielä arveluttaa etuakselipaino.. Onneksi lumentuloon on vielä hetki.
Edited by - Petski on 29/05/2007 00:26:01
Edited by - Petski on 29/05/2007 00:28:02