Hydraulinen olis kaikkein helpoin ja paras muttei taida leimaan riittää, täytyy kuitenkin olla vaijeriviritys lisäksi.
-Cadillacin kenkä seisontajarrulla toimisi?, mutta on taatusti kallein vaihtoehto kun jenkeissäkin joutuu pulittamaan yli 300 taalaa parilta.
-Kumpikin systeemi varmaan toimii, ainakin kadulla (mersusta itsellä kokemusta rumpu/levy yhdistelmästä) ja onhan GM:llä ja ilmeisesti muillakin merkeillä ollut levy/levy käytössä.
-Se kardaanikäsijarru jälkiasenteisena tuntuu vähän hassulta eikä varmaan edes kelpaa konttorilla ellei ARB ole kytkettynä... eikä sekään taida kelvata.
-Eli mistähän mallista niitä 6 pulttisia levy/rumpu- yhdistelmiä vois ruveta etsimään? Tai seisontajarrullisia edullisia sopivia jarrukenkiä?
|