Näytä yksittäinen viesti
  #246  
Vanha 24.05.2007, 09:49
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Yksi pohjimmaisia syitä, miksi Pro Modit ajaa modien kanssa samaa rataa on, ettei ProModien rakentelu karkaisi turhaan kokonaan käsistä. PM luokan autoillahan säännöt on hyvin vapaat(lähes kuin protot), joten äkkiä karkaa kustannukset käsistä, jos ratoja aletaan tekemään huomattavasti vaikeammiksi. Näin aikoinaan myös Norjassa oli asiaa mietitty ja heillähän Pro Modi kasvoi silloin suurimmaksi luokaksi, koska mukaan pääsi omarakenteisella halvoilla peleillä.

Toinen syy on, ettei tarvii kisa-alueita kepittää aivan täyteen eriluokkien portteja. Riittää yhdet merkit kahdelle luokalle. Samaa linjaahan noudatta Stanu ja Harraste luokkakin.

Sipoossa ainakin kasvatti jonotusta 1. jakson "vesi-pelko", toisilla jaksoilla jaksotuomareiden ripeys ja varmaan suurimpana ongelmana oli kilpailijoiden määrä suhteessa ajettaviin jaksoihin. Eli 5 jaksoa ja 50 autoo sanelee väkisinkin 10 autoa per jakso, vaikka tasaisesti jaettaisiin.






Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten