Näytä yksittäinen viesti
Vanha 24.05.2007, 09:06
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Perusasetus

Jos tuo on hankinta järjestys, niin vinssi taakse. Vinssiä tarvitsevat rastit voivat olla helppoja akseleille ja pisteitäkin voi olla niissä enemmän. Riskinä niissä on päästä pois rastilta. Itse olen jättänyt rasteja hakematta, vaikaa rastille olisi voinut päästä ajamallakin. Silloin juuri epäily pois pääsystä on aiheuttanut skippauksen. Esimerkiksi sivukaltevuus liukkaalla, jolloin jää nojaamaan kylki puuta vasten.

Dana30 on suhteessa vahvempi kuin dana35 takana. Olen ajanut 2 vuotta vakiovetareilla 34" kumeilla ja viimeisen vuoden 100% automaattilukolla. Ylämäkeen peruutukset varovasti jne. Nyt ostin hd vetarit, kun tulee 36" kumit. Eivät edes olleet kalliit. Täydelliset vetarit halvemmalla kuin yksi takavetari suomesta ostettuna. Sinulla on kyllä raskaampi kaasujalka kuin minulla. Truetrak eteen sitten seuraavaksi. Pisteiden keruuseen vaikuttaa enemmän takavinssi, seuraavaksi etulukko.

Tuosta lukosta olen lukenut arvosteluja. Se on hyvä päivittäisajoon ja hyvä maastossakin. Aivan tiukimmissa paikoissa alkaa luistaa. Ei aiheuta puskemista.

Just do it!

Edited by - jappe on 24/05/2007 10:13:54
Vastaa lainaten