Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Eiköhän se ole tämä:
<center>__________________________________________ ____________________________</center>
<center>Olen KALAVIEHE!!!</center>
|
Mie en tajua näitä rapakaarettomia pyöriä. Suomessa sataa kuitenkin aika usein ja tiet on kauan märkiä. Mutta kukin tyylillään.. 
----------------------------------------------------
Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa.
----
www.students.tut.fi/~koivune3/index.html
|
Mul on ollu kahdet lokarit, toiset kesti 15 minuuttia, toiset alle kymmenen. Ei tuu enää yksiäkään. Ajovaatteet joutuu kuitenki pesemään joka lenkin jälkeen, joten ihan sama, sataaks vai ei...
Lainaus:
quote:
Kauppatorilta lähtee tänään "kunnonporukkaa",Pappa Tuntureita, ym alan henkisiä.
Sotaveteraaneille,tämä on myös yksi hyvä tapa muistaa heitä.
"Pakko" lähteä katsomaan,ja moikkaamaan tuttuja.(maksettuja kavereita)heh heh.Tää tieto tapahtumasta tuli mulle vähän puuntakaa niin ei sen enempää infoa kuin menoksi.http://www.halavatunpapat.com/etusivu.html
Edited by - Bruno on 18/05/2007 08:57:01
|
Juu, ruokiksella tuli käytyä katselemassa, kun letka lähti liikkeelle. Hyvä meininki pojilla...
<center>__________________________________________ ____________________________</center>
<center>Olen
KALAVIEHE!!!</center>
Edited by - Flugfiske on 18/05/2007 15:54:52