Viestiketju: Harraste Stanu
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.05.2007, 12:20
Markol:n Avatar
Markol Markol ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 27.10.05
Sijainti: Salo/Suomusjärvi, Finland.
Perusasetus

Muistaakseni otin viime syksynä tai jtn esille että vois olla kiva jos 33" olis maksimi. Se tyrmättiin silloin välittömästi koska sitten harrasteesta tulis kuulema Suzuki-luokka. Pitää varmasti paikkansa. En ole kuin yhden harraste kisan ajanut kokonaan (Talma) ja toisessa tuli keskeytys (Raisio) joten ei ole kauheesti kokemusta triali pätkistä.

Rengassääntö tiputtais osan isoista autoista pois. Eipä ole HJ tai Blazeri kovinkaan kummoisen näköinen 33:lla. Talmassa oli isopyöräisiä mun edellä joka pätkällä mutta ei se kilpailuun juurikaan vaikuttanut. Viime vuonahan oli kuraista ja routaa niin ei isopyörä heittänyt reittiäkään syvemmäksi ja Raisioa onkin sitten oikeata triali maastoa niin ei pätkät paljon muutu ajais siellä millaisilla renkaila vain.

Viime vuonna mulla oli 31:set mutta nyt on 33:set. Ei toi rengaskoon muuttaminen autuaaksi tee. Etulukkoa pidän tärkeämpänä. Mun mielestä nää säännöt on hyvät kun kerran autoja löytyy viivalle. Ei kannata tehdä tästä luokasta sääntöviidakkoa. Ja pakko muistuttaa että Talmahan voitettiin viime vuonna pienipyöräisellä Suzukilla niin vielä sentään kuskin toiminta on tärkein ajon onnistumisen edellytys.

Marko

Vastaa lainaten