Homma etenee...
Nyt on tuollainen Switcherin turbiini tulollaan. Muutamia hassuja kysymyksiä vielä mielessä...
1. Turbolle meneväksi öljyputkeksi riittää siis tuollainen muutamia millejä paksu putki ja lähteväksi sitten hieman paksumpaa tavaraa!? Millaisia ootta käyttäneet, ja ne liittimet myös!?
2. Onko turbotuksen jälkeen syytä koneessakin käyttää hieman liukkaampia öljyjä!?
3. Pakoputkisto menee varmaan jollain tapaa uusiksi/väljemmäksi, joten onko noin, että pöntön saa nykyisin tehdä tuohon apparinpuolen takarenkaan eteen päättyväksi!?
4. Mistä löytyis päteviä ja kohtuuhintaisia pakolämpömittareita ja antureita? Nuo painemittarit löytyykin jo...
5. Noiden sovitekappaleiden kannattaa varmaan olla tolkusta tavarasta. Onko joku laiskuuttaan teetättänyt noita ihan jossain metallipuljussa!? Mitähän tuollainen kustantaisi, jos vaikka cad kuvat veis!?
6. Missäs te kajaanilaiset/oulunlääniläiset ootta käyttäneet turbotuksen jälkeen tehot mittauttamassa ja löytyisikö jo joltain noita muita dokumentteja (vertailu moottorit yms.) joita tarvitaan leimalle
BJ40 vm.79
SLCK #378
http://kuvablogi.com/blog/2396/1/
Edited by - mikkohen on 17/05/2007 21:52:45